Szanowni Państwo, w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo w obecnej sytuacji stanu epidemicznego w Polsce, informujemy, że...
Sun, March 15 2020Była kiedyś taka bajka, bohater w niebieskim kostiumie z wielkimi muskułami o równie wielkim sercu ratował świat. Miał latającego pomocnika w...
Sun, September 4 2016W dzisiejszych czasach człowiek pracuje nieomal od świtu do zmierzchu. Zostaliśmy przyzwyczajeni do trybu życia ?praca-dom?. Obowiązki w pracy,...
Wed, August 17 2016Liv 52 to unikalna kompozycja ziołowa, doskonale oczyszczająca organizm z toksyn, regenerująca komórki wątroby.
Tagi
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Dane osobowe naszych Klientów są chronione, wykorzystywane tylko do realizacji złożonych zamówień oraz do kontaktu z kupującym. Nie udostępniamy danych osobom trzecim. Więcej informacji znajdziesz w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
ZWROTY
Mamy nadzieję, że nasze produkty spełnią wszelkie oczekiwania Klienta. Jeśli jednak produkt, nie spełnia Państwa oczekiwań,
gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyn.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, wraz z kompletem dokumentów, pod warunkiem, że produkt nie był używany, kopiowany, nie został w żaden sposób zniszczony.
Zwrot należności za zwrócony towar nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący. W ciągu 30 dni od jego otrzymania zwracamy 80% pełnej kwoty zamówienia. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
PODATEK OD SPRZEDAŻY - PODATEK VAT - OPŁATY CELNE
Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto, wliczony w nie został podatek VAT oraz podatek od sprzedaży.
CŁO I PODATEK VAT
Od 1 lipca 2021 r. na terenie całej Unii Europejskiej (także w Polsce) weszły w życie nowe przepisy (tzw. pakiet VAT e-commerce) dotyczące składania zgłoszeń celnych oraz poboru podatku VAT przez operatorów pocztowych. Od tego dnia każdy odbiorca towarów pochodzących spoza Unii Europejskiej (np. z Chin) jest zobowiązany do zapłaty należności celno-podatkowych. Obsługą tego procesu, z pewnymi wyjątkami, zajmuje się Poczta Polska, która przejęła obsługę celną przesyłek spoza UE, stając się podmiotem dokonującym zgłoszeń celnych działającym na rzecz odbiorcy przesyłki, czyli tzw. przedstawicielem pośrednim. Oznacza to, że pocztowcy mogą dokonać zgłoszenia celnego za klienta sprowadzającego towary ze sklepów internetowych np. w Azji.
Przesyłki o wartości od 150 do 1000 euro wymagają udzielenia Poczcie Polskiej pełnomocnictwa
Przesyłki o wartości od 150 do 1000 euro zostaną obciążone:
Co istotne, odbiorca przesyłki o wartości od 150 do 1000 euro musi uprzednio udzielić Poczcie pełnomocnictwa do dokonania zgłoszenia celnego. Jeżeli tego nie zrobi, otrzyma listownie powiadomienie o konieczności jego udzielenia w urzędzie pocztowym lub jego filii (jednak nie w agencji pocztowej). Zgłoszenie przesyłki następuje dopiero po otrzymaniu pełnomocnictwa.
Udzielane Poczcie pełnomocnictwa mogą nosić charakter jednorazowy (zgłoszenie konkretnej przesyłki), terminowy lub stały (dla osób, które regularnie odbierają towary spoza Unii Europejskiej). Pełnomocnictwa można udzielić Poczcie Polskiej w urzędach pocztowych lub w ich filiach (nie jest to obecnie możliwe w agencjach pocztowych) poprzez zlecenie ustne. Osoba fizyczna musi przy tym okazać dowód tożsamości, a osoba prawna – dostarczyć numery NIP, EORI i REGON, zaś podpis w jej imieniu musi być złożony zgodnie ze sposobem reprezentacji w Krajowym Rejestrze Sądowym. Pracownik Poczty wprowadza dostarczone dane do systemu i drukuje egzemplarz pełnomocnictwa, na którym klient składa podpis.
CZYTAJ WIĘCEJ TUTAJ
Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opłaty celne ani żadne inne opłaty nałożone w kraju odbiorcy.
CŁO I PODATEK VAT
Informacja dla wszystkich krajów:
Urząd Celny w kraju docelowym może nałożyć cło na dane produkty. Ich pokrycie leży w gestii Klienta. Jeśli odmówi on uregulowania opłat celnych i w konsekwencji przesyłka wróci do nas, będziemy mogli zwrócić jedynie 50% kosztów zamówienia.
Pozostałe 50% stanowić będzie pokrycie faktycznych kosztów dostawy oraz opłat za operacje w systemie transakcyjnym. Klientów prosimy o zapoznanie się z wysokością ewentualnych opłat celnych przed złożeniem zamówienia.
Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opłaty celne ani żadne inne opłaty nałożone w kraju odbiorcy.
KONSULTACJA MEDYCZNA
Nie udzielamy porad i konsultacji medycznych. Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są produktami najwyższej jakości. Pochodzą od Producentów cenionych i uznanych na całym świecie.
Podlegają rygorystycznej kontroli i wieloletnim badaniom, zanim zostaną dopuszczone do sprzedaży. Są bezpieczne do użycia i przyjazne dla środowiska. Nie powodują skutków ubocznych.
Sprzedawane przez suplementy codziennej diety i ayurwedyjskie produkty są produktami ziołowymi, przeznaczonymi do spożycia. Przed ich zastosowaniem zalecamy skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą.
Sprzedawane przez nas kosmetyki są produktami naturalnymi, najwyższej jakości, nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne występowanie skutków ubocznych.
U osób ze skłonnością do uczuleń, alergii zalecamy wykonanie testu przed użyciem.
Nie jesteśmy Producentem towarów - jesteśmy Sprzedawcą.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Górną granicę odpowiedzialności sklepu www.himalayaherbs.pl za wszelkie straty lub szkody, niezależnie od okoliczności,
stanowi wartość zamówienia.
Sklep www.himalayaherbs.pl nie odpowiada za żadne szkody wtórne i uboczne, o ile obowiązujące w kraju klienta prawo dopuszcza wyłączenie odpowiedzialności. Zastrzegamy sobie prawo do korekty błędnych opisów, cen oraz innych błędów.
INNE WAŻNE INFORMACJE
Korzystanie z www.himalayaherbs.pl jest równoznaczne z akceptacją warunków sprzedaży.
Himalayaherbs.pl zastrzega sobie prawo do zmiany warunków w dowolnym czasie.
Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych.
W sytuacjach podejrzanych zastrzegamy sobie prawo, do sprawdzenia autentyczności podanych informacji.
W razie wykrycia nieścisłości, mamy prawo do anulowania złożonego zamówienia.
Logować mogą się osoby które ukończyły 18 lat, lub osoby młodsze, za zgodą rodzica, opiekuna prawnego.
Wszystkie ceny podane są w walucie PLN.
Jeśli chcą Państwo dokonać opłaty za towar w innej walucie, prosimy o kontakt. Honorujemy wpłaty w walutach: PLN, GBP, EURO, USD.
Wszystkie ceny, produkty i ich dostępność są na bieżąco aktualizowane, jednak zastrzegamy sobie prawo do zmian.
Przy płatności kartą kredytową, musisz używać swojej karty.
Nie ponosimy odpowiedzialności, za oszustwa.
Wnioski o anulowanie oferty, po wysłaniu przez nas paczki – będą odrzucane.
Nie odpowiadamy za zamiany szaty graficznej produktu wprowadzanej przez Producenta.
Zmiana szaty graficznej nie oznacza zmiany składu produktu.
Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie himalyaherbs.pl są świeże, z aktualną datą ważności, najwyższej jakości uznanych i cenionych na całym świecie producentów.
DZIĘKUJEMY ZA ZAPOZNAMIE SIĘ Z WARUNKAMI SPRZEDAŻY.
ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW.