Blog - Ostatnie wpisy

Polecane

Cystone

Cystone to ziołowy preparatem, utrzymujący nerki i drogi moczowe w stanie optymalnej sprawnosci.

Triphala

Triphala to ziołowy produkt  składający się z trzech owoców indyjskiego agrestu (amli).

Liv 52

Liv 52 to unikalna kompozycja ziołowa, doskonale oczyszczająca organizm z toksyn, regenerująca komórki wątroby.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

PRODUKTY:

 

  • Co oznacza termin "Suplementy diety" i " Ayurwedyjskie produkty"?

Czy sprzedajemy również lekarstwa? 

Suplementy diety to naturalne, ziołowe produkty których spożycie,

w uzupełnieniu zwykłej diety, przynosi dodatkowe korzyści zdrowotne.

Ayurwedyjskie produkty, to produkty oparte na najstarszym systemem

filozoficzno – medycznym wywodzącym się ze starożytnych Indii.

 Nie sprzedajemy lekarstw i farmaceutyków.

 

  •  Czy produkty są świeże i oryginalne? 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są w 100% oryginalne.

Pochodzą od Producenta lub Dystrybutora.

  

  •  Czy Suplementy Diety są bezpieczne dla zdrowia?

Czy ich spożycie wywołuje skutki uboczne? 

Wszystkie Suplementy Diety są ziołowe, nie wywołują skutków ubocznych.

  

  •     Czy wszystkie produkty są dostępne w sklepie? 

 Zawsze posiadamy w magazynie 99% produktów w dużych ilościach.

  

  •   Czy mogę zakupić produkt, którego nie ma aktualnie w sklepie? 

Oczywiście, można zakupić produkt, którego nie ma w sklepie.

To, że nie ma produktu na stanie magazynu, nie oznacza,

że nie możemy go dla Ciebie zdobyć.

Wystarczy się z nami skontaktować drogą e-mail

Podać wszystkie szczegóły odnośnie produktu, a my dołożymy wszelkich starań,

żeby go dla Ciebie zdobyć.

 

  •  Czy udzielamy rabatów na zakupy?

Czy sprzedajemy produkty w promocyjnych cenach? 

Tak, przy większych zakupach udzielamy rabatów.

Oferujemy też międzynarodową WYSYŁKĘ GRATIS

O promocjach powiadamiamy Państwa w naszym newsletter.

Zachęcamy do wpisania się na listę newsletter,

w ten sposób będą Państwo na bieżąco powiadamiani o promocjach, nowych artykułach i innych…

  

  •   Dlaczego nasze ceny są niższe w porównaniu z cenami w innych sklepach? 

Nasze ceny są niższe, ponieważ większość produktów pochodzi wprost od Producenta.

  

  • Szukam produktu, którego nie macie w sklepie,

 czy możecie go dla mnie zdobyć? 

Oczywiście, jeśli poszukują Państwo jakiegoś produktu, którego nie ma w naszym sklepie, prosimy o kontakt  w celu omówienia szczegółów. Będziemy zadowoleni

mogąc spełniać Państwa potrzeby. Dołożymy wszelkich starań, żeby brakujący produkt zdobyć.

 

  •  Czy udzielacie gwarancji na zakupy? 

Wszystkie nasze produkty objęte są 30 dniowym programem gwarancji

- zwrotu pieniędzy.

 

ZAKUPY:

 

  •  Jaka jest minimalna i maksymalna kwota zamówienia? 

Minimalna kwota zamówienia wynosi 190 zł. Nie ma maksymalnej kwoty,

 na która można zrobić zakupy, jednak przy zwiększysz zakupach,

czasami będziemy potrzebowali dodatkowych informacji od kupującego.

 

  •  Czy mogę zwrócić zakupiony towar? 

Jeśli nie są Państwo zadowoleni z zakupów, w ciągu 30 dni, podając powód,

mogą Państwo zwrócić zakupiony towar. W tym celu należy się z nami skontaktować, aby omówić szczegóły zwrotu produktów.

 

WARUNKI DOSTAWY:

 

  • Jaki jest koszt dostawy?

Wysyłka jest GRATIS. Koszt dostawy pokrywa Sprzedawca.

 

  • Do jakich krajów wysyłacie paczki?

Wysyłamy paczki do większości krajów, w którym mieszkają nasi odbiorcy.

 

  • Jaką drogą wysyłacie przesyłki?

Wszystkie przesyłki wysyłane są z Indii za pomocą Poczty Indyjskiej listem poleconym, pocztą lotniczą lub za pomocą EMS Speedpost.

 

  • Jak długi jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Paczka jest wysyłana w ciągu 2 do 3 dni roboczych, po zaksięgowaniu

 wpłaty na naszym koncie. Standardowy czas oczekiwania

 dla paczek ekonomicznych wynosi od 4 do 12 dni,

dla paczek priorytetowych wysyłanych

za pomocą EMS Speedpost wynosi od 4 do 8 dni.

( w zależności od pracy Poczty Indyjskiej i Poczty kraju

z którego zostało złożone zamówienie).

W przypadku jakichkolwiek opóźnień

zostaną Państwo powiadomieni drogą e-mailową.

 

  • Skąd mam wiedzieć, że zakupiony przeze mnie towar został wysłany?

O wysłaniu do Państwa przesyłki, zostaną Państwo powiadomieni drogą e-mailową.

 

  • Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?

Po otrzymaniu poprawnie złożonego zamówienia otrzymają Państwo od nas e-mail

 z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

Jeśli złożone przez Państwo zamówienie

wymaga korekty, prosimy o kontakt, zanim paczka opuści nasz magazyn.

 

  • Co zrobić jeśli podany adres jest błędny, a paczka została wysłana?

Jeśli paczka została wysłana nie możemy jej zatrzymać. Po dotarciu pod błędnie wskazany adres zostanie do nas zwrócona. Ponowne wysłanie przesyłki na poprawny adres wiąże się z pokryciem kosztów przesyłki przez Odbiorcę.

  

 

INNE WAŻNE PYTANIA:

 

  • Czy moje dane osobowe są udostępniane osobom trzecim?

Wszystkie dane osobowe naszych klientów są objęte Polityką Prywatności i nie są udostępniane osobom trzecim lub innym firmom. Wszystkie dane są poufne wykorzystywane jedynie przez

www.himalayaherbs.pl

 

  • Jakie są korzyści z subskrypcji newsletter?

Korzystając z opcji newsletter, są Państwo na bieżąco informowani

O nowych produktach, promocjach i innych atrakcjach…

 

  • Więcej pytań?

Wierzymy, że udzieliliśmy Państwu wyczerpujących odpowiedzi na większość istotnych, często zadawanych pytań. Jeśli mają Państwo inne pytania,

prosimy o kontakt.

 W ciągu 2-3 dni odpowiemy na Państwa e-maile.

 

 

DZIĘKUJEMY ZA WIZYTĘ W NASZYM SKLEPIE

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW


* FAQ - Najczęściej zadawane pytania - Himalaya Herbs js_def

Blog - Ostatnie wpisy

Polecane

Cystone

Cystone to ziołowy preparatem, utrzymujący nerki i drogi moczowe w stanie optymalnej sprawnosci.

Triphala

Triphala to ziołowy produkt  składający się z trzech owoców indyjskiego agrestu (amli).

Liv 52

Liv 52 to unikalna kompozycja ziołowa, doskonale oczyszczająca organizm z toksyn, regenerująca komórki wątroby.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

PRODUKTY:

 

  • Co oznacza termin "Suplementy diety" i " Ayurwedyjskie produkty"?

Czy sprzedajemy również lekarstwa? 

Suplementy diety to naturalne, ziołowe produkty których spożycie,

w uzupełnieniu zwykłej diety, przynosi dodatkowe korzyści zdrowotne.

Ayurwedyjskie produkty, to produkty oparte na najstarszym systemem

filozoficzno – medycznym wywodzącym się ze starożytnych Indii.

 Nie sprzedajemy lekarstw i farmaceutyków.

 

  •  Czy produkty są świeże i oryginalne? 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są w 100% oryginalne.

Pochodzą od Producenta lub Dystrybutora.

  

  •  Czy Suplementy Diety są bezpieczne dla zdrowia?

Czy ich spożycie wywołuje skutki uboczne? 

Wszystkie Suplementy Diety są ziołowe, nie wywołują skutków ubocznych.

  

  •     Czy wszystkie produkty są dostępne w sklepie? 

 Zawsze posiadamy w magazynie 99% produktów w dużych ilościach.

  

  •   Czy mogę zakupić produkt, którego nie ma aktualnie w sklepie? 

Oczywiście, można zakupić produkt, którego nie ma w sklepie.

To, że nie ma produktu na stanie magazynu, nie oznacza,

że nie możemy go dla Ciebie zdobyć.

Wystarczy się z nami skontaktować drogą e-mail

Podać wszystkie szczegóły odnośnie produktu, a my dołożymy wszelkich starań,

żeby go dla Ciebie zdobyć.

 

  •  Czy udzielamy rabatów na zakupy?

Czy sprzedajemy produkty w promocyjnych cenach? 

Tak, przy większych zakupach udzielamy rabatów.

Oferujemy też międzynarodową WYSYŁKĘ GRATIS

O promocjach powiadamiamy Państwa w naszym newsletter.

Zachęcamy do wpisania się na listę newsletter,

w ten sposób będą Państwo na bieżąco powiadamiani o promocjach, nowych artykułach i innych…

  

  •   Dlaczego nasze ceny są niższe w porównaniu z cenami w innych sklepach? 

Nasze ceny są niższe, ponieważ większość produktów pochodzi wprost od Producenta.

  

  • Szukam produktu, którego nie macie w sklepie,

 czy możecie go dla mnie zdobyć? 

Oczywiście, jeśli poszukują Państwo jakiegoś produktu, którego nie ma w naszym sklepie, prosimy o kontakt  w celu omówienia szczegółów. Będziemy zadowoleni

mogąc spełniać Państwa potrzeby. Dołożymy wszelkich starań, żeby brakujący produkt zdobyć.

 

  •  Czy udzielacie gwarancji na zakupy? 

Wszystkie nasze produkty objęte są 30 dniowym programem gwarancji

- zwrotu pieniędzy.

 

ZAKUPY:

 

  •  Jaka jest minimalna i maksymalna kwota zamówienia? 

Minimalna kwota zamówienia wynosi 190 zł. Nie ma maksymalnej kwoty,

 na która można zrobić zakupy, jednak przy zwiększysz zakupach,

czasami będziemy potrzebowali dodatkowych informacji od kupującego.

 

  •  Czy mogę zwrócić zakupiony towar? 

Jeśli nie są Państwo zadowoleni z zakupów, w ciągu 30 dni, podając powód,

mogą Państwo zwrócić zakupiony towar. W tym celu należy się z nami skontaktować, aby omówić szczegóły zwrotu produktów.

 

WARUNKI DOSTAWY:

 

  • Jaki jest koszt dostawy?

Wysyłka jest GRATIS. Koszt dostawy pokrywa Sprzedawca.

 

  • Do jakich krajów wysyłacie paczki?

Wysyłamy paczki do większości krajów, w którym mieszkają nasi odbiorcy.

 

  • Jaką drogą wysyłacie przesyłki?

Wszystkie przesyłki wysyłane są z Indii za pomocą Poczty Indyjskiej listem poleconym, pocztą lotniczą lub za pomocą EMS Speedpost.

 

  • Jak długi jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Paczka jest wysyłana w ciągu 2 do 3 dni roboczych, po zaksięgowaniu

 wpłaty na naszym koncie. Standardowy czas oczekiwania

 dla paczek ekonomicznych wynosi od 4 do 12 dni,

dla paczek priorytetowych wysyłanych

za pomocą EMS Speedpost wynosi od 4 do 8 dni.

( w zależności od pracy Poczty Indyjskiej i Poczty kraju

z którego zostało złożone zamówienie).

W przypadku jakichkolwiek opóźnień

zostaną Państwo powiadomieni drogą e-mailową.

 

  • Skąd mam wiedzieć, że zakupiony przeze mnie towar został wysłany?

O wysłaniu do Państwa przesyłki, zostaną Państwo powiadomieni drogą e-mailową.

 

  • Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?

Po otrzymaniu poprawnie złożonego zamówienia otrzymają Państwo od nas e-mail

 z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

Jeśli złożone przez Państwo zamówienie

wymaga korekty, prosimy o kontakt, zanim paczka opuści nasz magazyn.

 

  • Co zrobić jeśli podany adres jest błędny, a paczka została wysłana?

Jeśli paczka została wysłana nie możemy jej zatrzymać. Po dotarciu pod błędnie wskazany adres zostanie do nas zwrócona. Ponowne wysłanie przesyłki na poprawny adres wiąże się z pokryciem kosztów przesyłki przez Odbiorcę.

  

 

INNE WAŻNE PYTANIA:

 

  • Czy moje dane osobowe są udostępniane osobom trzecim?

Wszystkie dane osobowe naszych klientów są objęte Polityką Prywatności i nie są udostępniane osobom trzecim lub innym firmom. Wszystkie dane są poufne wykorzystywane jedynie przez

www.himalayaherbs.pl

 

  • Jakie są korzyści z subskrypcji newsletter?

Korzystając z opcji newsletter, są Państwo na bieżąco informowani

O nowych produktach, promocjach i innych atrakcjach…

 

  • Więcej pytań?

Wierzymy, że udzieliliśmy Państwu wyczerpujących odpowiedzi na większość istotnych, często zadawanych pytań. Jeśli mają Państwo inne pytania,

prosimy o kontakt.

 W ciągu 2-3 dni odpowiemy na Państwa e-maile.

 

 

DZIĘKUJEMY ZA WIZYTĘ W NASZYM SKLEPIE

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW